Thursday, July 14, 2011

Ape Cer??

Seorang teman lama bertanya, "beb...blog hang xupdate ke? Aduhai teman, aku agak kesibukan di kala ini... Agak sukar rupanya utk meneruskan aktiviti berblog ini. Namun ku teruskan jua, seperti kata pepatah moden, terlajak kereta boleh di U turn, terlajak create blog teruskan jugak...(x sesuai nyah... Mmg perosak bahasa)


Sedikit update daripada aku, dimaklumkan bahawasanya aku telah menjumpai rumah untuk dibeli. Dalam sedikit masa lagi setelah mendapat kelulusan pinjaman maka aku akan berjaya memiliki rumah tersebut. Terseksa hidup aku sepanjang tempoh pencarian, almaklumlah nak cari rumah yang betul2 sesuai dengan kehendak poket bukannya mudah. Tambahan pulak rumah ni ibarat pelaburan di masa hadapan, so kenalah berhati-hati memilih. Kat mana rumah tu?? Biarlah rahsia, bila dah dpt kunci baru ku kasi tau...

So, to my dear friend Nana, this entry aku dedicate kan utk kau.....

0 Comments:

Post a Comment