Friday, January 6, 2012

2012

Salam,


Humang ai!! Lama giler aku tak jenguk blog ni. Asyik melawat blog orang je sampai blog sendiri dah penuh bersemak samun. Boleh wat zoo...

Actually memang banyak perkara yang menyebabkan aku tak mengupdate blog ni. Antara fakto-faktornya adalah seperti ketiadaan masa lapang kerana sibuk menguruskan hal-hal rumah tangga walaupun sebenarnya rumah aku memang takde tangga. Antara lain faktor 'berukband'. Malas nak citer panjang lah pasal benda alah ni. Dan banyak lah alasan yang biasanya diberi oleh anak murid bila kerja sekolah tak siap.

Kehidupan aku sekarang, masih seperti biasa. Takde cerita hebat @ menarik untuk diceritakan sebenarnya. Oleh kerana aku takde cerita menarik hari ni, maka sampai disini ajelah cerita aku pada kali ini. Nanti bila dah takde alasan, aku update lagi.

C U When I C U.

0 Comments:

Post a Comment